Vettig leverantör av logoband?

Give aways och presentreklam kan vara väldigt enkel men även genomtänkt. Växla erfarenheter och byt idéer för att få fram den bästa profilreklamen.

Vettig leverantör av logoband?

Postby pradsverige » Tue Jan 31, 2012 1:59 pm

Såg tidigare att någon tipsat om ett företag, och nu hittar jag även att samma företag säljer logoband billigt. Har någon beställt logoband av dom tidigare?

Om man ser till priserna så verkar det väldigt vettigt, men det finns ju många företag som erbjuder i princip samma sak. Kanske är jag larvig som skriver på ett forum om detta. Jag borde kanske kontakta företaget som säljer logobanden istället för att fråga er här.
pradsverige
Site Admin

Re: Vettig leverantör av logoband?

Postby medlem » Tue Jan 31, 2012 2:05 pm

pradsverige wrote:Såg tidigare att någon tipsat om ett företag, och nu hittar jag även att samma företag säljer logoband billigt. Har någon beställt logoband av dom tidigare?

Om man ser till priserna så verkar det väldigt vettigt, men det finns ju många företag som erbjuder i princip samma sak. Kanske är jag larvig som skriver på ett forum om detta. Jag borde kanske kontakta företaget som säljer logobanden istället för att fråga er här.

Mjo, ring företaget istället och börja med att säg att du ska beställa typ dubbelt så många logoband som du egentligen vill ha. Du får sen ett pris och sen säger du att du "kör på det", men ändrar dig sen och säger fast jag börjar med hälften och så beställer jag fler logoband sen... Funkar ofta, men inte alltid :D
medlem

Re: Vettig leverantör av logoband?

Postby pradsverige » Thu Feb 23, 2012 11:59 am

Dom har en förvånansvärt läsvärd blogg där måste jag ändå säga. Kolla in följande URL så hittar du bloggen som till stor del handlar om profilprodukter, men även innehåller lite tips och annat trevligt:
http://blogg.medtryck.com/
pradsverige
Site Admin

Return to Profilreklam