Hitta billiga usbminnen med tryck

Give aways och presentreklam kan vara väldigt enkel men även genomtänkt. Växla erfarenheter och byt idéer för att få fram den bästa profilreklamen.

Hitta billiga usbminnen med tryck

Postby rakel » Sun Sep 25, 2011 11:58 am

Jag har sökt runt på internet utan att hitta några billiga usbminnen med tryck. Det finns jättemånga som säljer, men jag tänker att man borde ju kunna hitta något företag som faktiskt erbjuder direkt från fabrik. Hade det inte varit smidigare om varje fabrik i världen sålde, så man hade fabriksförsäljning av usbminnen med tryck? :mrgreen:

Någon som har några tips här?
rakel

Re: Hitta billiga usbminnen med tryck

Postby robert » Sun Sep 25, 2011 12:00 pm

Det finns väl flera? har du inte provat att söka på google?

Det finns ju skitmånga som säljer usbminnen med tryck där ju! :cry: :shock:
robert

Postby medlem » Sun Sep 25, 2011 12:51 pm

robert wrote:Det finns väl flera? har du inte provat att söka på google?

Det finns ju skitmånga som säljer usbminnen med tryck där ju! :cry: :shock:

Jag har också sökt usb-minnen med tryck och hittat den bästa leverantören. Det är inte så att dom själva är en fabrik, men dom har väldigt snälla priser på usb-minnen med tryck. Jag kan varmt rekommendera att handla usb av dom. Följ den här länken så kan du köpa usbminnen med tryck på nätet till riktigt låga priser.

USB är så himla smidigt att ha i fickan!!!! :lol: :lol: :lol:
medlem

Postby admiral » Sun Sep 25, 2011 2:18 pm

medlem wrote:
Jag har också sökt usb-minnen med tryck och hittat den bästa leverantören. Det är inte så att dom själva är en fabrik, men dom har väldigt snälla priser på usb-minnen med tryck. Jag kan varmt rekommendera att handla usb av dom. Följ den här länken så kan du köpa usbminnen med tryck på nätet till riktigt låga priser.

USB är så himla smidigt att ha i fickan!!!! :lol: :lol: :lol:

Tackar för tipset. Har också letat efter en leverantör av usbminnen med tryck, men inte hittat någon. men NU SÅ! :o :o :o :o
admiral

Postby Cigwagsabobby » Mon Sep 26, 2011 2:00 pm

Härligt med engagerade forummedlemmar jag blir glad när jag läser att ni hjälper varandra! :D
Cigwagsabobby

Postby pradsverige » Mon Sep 26, 2011 4:53 pm

Märkligt med folk som inte kan hitta usbminnen med tryck. Det finns ju verkligen överallt!
pradsverige
Site Admin

Postby medlem » Tue Nov 01, 2011 9:26 am

Cigwagsabobby wrote:Härligt med engagerade forummedlemmar jag blir glad när jag läser att ni hjälper varandra! :D

Det är inte jättesvårt att googla. Söker man presentreklam, så är det ganska lätt att hitta.
medlem

Return to Profilreklam